.arbetslös

Denna dagen har hänt en del...
Jag sa upp mig och lämna in sakerna på mitt jobb.
Med en mini lön så kan jag lika väl sluta...
Så nu är jag officiellt arbetslös, men jobbar extra på gården.
Sen ska jag till afm imorgon. Dem behöver ju alltid folk på vården. Så vill man ha jobb så finns där!

Annars har min dag varit bra, varit med Aleeex, tur jag har henne var gång jag har bekymmer med det dära jobbet och en massa annat :)

Tycker v'äldigt synd om min ena speciella vän och deras familj, jag beklagar sorgen. Han var ett sånt charmtroll

nepp nu ska jag gå och se my perfect life, det verkar så bra. Kanske min framtid? allt lyxet :)

Jag har problem, 31 vart ska jag. Törringe eller Tingvalla?
Snäääälla hjäp mig, alla möjliga om du så känner mig, hatar mig, älskar mig eller bara e lite intresserad eller ja bara något,. I need help.
För på törringe hade det varit svin skoj, festa med Siss, Klapp och Co :) Tingvalla, Joddla innebär massor folk.

Grattis Obama, nu e du president, gör världen bra :)

Nee nu ska jag krypa ner och se mitt perfekta liv.

var tvungen att leka lite, en gammal bild som elin tooog..Haha!

Goodnight sweethearts♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Men där är väl inga biljetter till Törringe kvar..?!

2009-01-20 @ 22:49:52
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack gumman <3

2009-01-21 @ 08:27:31
Postat av: pernilla

Tingvalla tycker jag du ska till=)

2009-01-21 @ 08:51:28
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0