.Drömmar,val & beslut

Drömmar?

Hmm vad drömmer ni om?
Vad är era mål?
När vet man att målet är nått?
Vad strävar ni efter i ert liv?

Själv har jag ju drömmen att åka till Nya Zeeland.
Men ibland känns det som att den inte kommer slå in.
Och det känns ganska svårt. Att veta att drömmen inte slår in.
För jag vill ju åka nu i ungdomen.
Ja gärna när jag blir äldre oxå.

En annan dröm är ju ett hus/gård med hästar osv...
Men kommer det slå in?
Vet inte, Lina hittade ett hus på blocket. Tomelilla uthyres.
Det hade varit så perfekt till alla oss.
Riktigt skoj.Vi hade ju fått i princip två hus var.
Och det var med stall och pool. Så nice.
Men vadå flytta nu igen?
Vet inte om det är vad jag vill när jag precis målat om hela lägenheten.
Man kan ju hyra ut lägenheten i ett halvår och se så det fungerar först. Så man inte tröttnar och blir ovänner så lätt.
Och hade man bott där så hade jag inte behövt oroa mig för hyran...
Mycket är att mina vänner är mamma och pappa nu (eller inom tiden)
Och jag tror inte jag är redo för sånt.
Känns som jag vill upptäcka världen först....
Men och andra sidan så om det hade inträffat så hade man kanske blivit redo med tiden..
Jag vet inte..
Jockes mamma har ju bebis, hans 15åriga kusin ska oxå ha bebis..
Så där är ju redan en del bebisar i hans släkt, hihi...


Drömmar, Val, Beslut.
Det är så svåra beslut, det blir vad man gör det till!

Ta vara på era drömmar, uppfyll dem!
Lev & minns dem med glädje♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0