.vill mkt men kan inte åstadkomma det

Idag har jag städat heeela lägenheten. Den blev fin. Bättre än innan iaf. Sen blev vi bjudna på mat hos Christel.
trevligt :)

Jag vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska vända mig till...
Alla säger men gumman klart, hör av dig om det är ngt....
Men jag känner inte mina vänner längre känns det som.
Jag flyttade och inget kom på sin plats.....
Är det bara för jag inte festar längre?
För att jag är en allmänt förvirrad tjej?
Eller tycker ni fortfarande om eran lilla tina?
jag börjar bli orolig,
vill inte förlora vännerna för att jag flyttar ihop med en kille....

Allt e så svårt, sitter med gråten i halsen vet inte vad jag ska ta vägen....

Mkt beror nog på mitt jobb. jag vill så mkt men kan inte åstadkomma det
Klockan e typ elva på kvällen jag har fortfarande inte fått mitt schema för morgondagen.
Man vill inte alltid sitta uppe om kvällarna och vänta...


Och min resa.
Jag vill så gärna dit.
Hade ni stannat hemma för pojkvännen vill det?
eller hade ni rest?
Jag hade ju mål innan jag träffa honom,
ska dem bara försvinna nu?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom in här helt random. Jag känner likadant. Jag blev sambo och nu känns det som jag har börjat tappa kontakten med mina vänner för att jag bor lite längre ifrån än innan. Men jag har själv insett att det är lite jag som dragit mig undan. Det är mycket som händer och mitt i allt ska man hitta tid till vännerna och pojkvännen. Visst man träffas varje dag när man bor tillsammans men ibland måste man ta en dag att bara vara med varandra. Jag har inte svaren på något. Men det kanske inte e dom som vänt ryggen åt sig utan du. (ingen anklagelse, bara något att tänka på).

Ha de bra

2009-01-08 @ 02:17:03
Postat av: pernilla

Gumman.. Det har blivit likadant för mig tyvärr. Men du vet ju att jag vill träffa dig! Fast det kanske är party-polarna du saknar? Jaja du vet i alla fall att jag är lika ensam och att jag gärna umgås med dig:)

2009-01-08 @ 09:00:12
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: naddie.

hjärtat.. jag tror det är en jättevanlig fas som nog de flesta går igenom. Jag känner precis likadant, nu är det en tid då alla runt omkring en mognar på totalt olika sätt och det kommer märkas. Men jag vill alltid umgås med dig darling<3

2009-01-08 @ 12:05:04
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Linn

Klart du ska åka, lev ditt liv hjärtat!! Du har hela livet framför dig.. Just go for it girl! Och kom ihåg att Linnsan alltid är vid din sida!

2009-01-08 @ 14:28:37
Postat av: Emma

Inte för att var så Tina, men nu kanske du förstår allt det jag har försökt säga till dig under en längre tid. Jag har under hela tiden som jag har varit tillsammans med Daniel känt mig utanför er alla. Ni verkade alltid ha så himla roligt, medan jag oftast inte ens har varit medbjuden. Tro mig, jag vet precis vad det är du känner. Men Tina, jag och Daniel har bjöd hit dig och Jocke på Nyår men det passade tydligen inte. Jag menar inte att ni ska komma hit om ni inte vill, men ett ordentligt svar kan man väl begära, men inte ens det fick vi. Nästan varje gång vi varit hemma hos er, så har vi själv fått bjuda in oss. Tro mig, det är inte bara du som känner dig ensam!

2009-01-08 @ 19:40:34
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0