.kanske bowling ikväll

Lööördag, hade det såå skönt imorse, låg och drog mig i sängen med jocke till nästan klockan ett, så jäkla skönt.
Skönt att ha någon att vakna och somna med.. :) vid tre fick vi ett ryck till Nova, hittade inget. Sen åkte vi hem till mormor en runda, var trevligt :) fick låna Mama Mia filmen. Vi har ju inte sett den. Folk verka tycka den är bra. Är den det?

Kanske bowling ikväll, som det ser ut nu iaf :) ska bli trevligt, blev ju inget med törringe, sålde biljetten till Alexandra, tror hon har mer gäldje av den än vad jag hade haft tror jag...

Men men, vad händer för er denna lördag?

kommer lite foto sen gårdagen :)






jag och min bebis♥ visst e han söt?

nepp nu e ska jag kolla lite på filmen som går på trean och fixa till mig.

Hörs imorgon looovers♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Mamma Mia-filmen är bäst!

2009-02-01 @ 15:17:33
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0