.Så blev min Nyårsafton

Nu kommer min uppdatering av nyår :)
Lite sent, men bättre sent än aldrig.

Vi hade en helt okej nyår. Visste från början att jag ville ha ngt men det blev tråkigt nog inget.
Vi var ju först här hemma och åt. Sen åkte vi till Lenny och festa.
Jodå det var skoj, men fattar inte varför det slutar med att jag och jocke bråkar?!
Men vi slutade som vänner. Men att folk sitter och hackar på mig hela tiden, dessutom vuxet folk (inga som var hos Lenny). Och jocke säger inget, det är inte första gången han inte säger ngt. Konstigt att man blir ledsen. Och han fattar inte varför.
Fick även reda på att han tyckte det är så jobbigt att jag vill åka till Nya Zeeland.
Men det är min dröm, ska jag inte få uppleva den?
Hur hade ni gjort? lyda en kille ni älskar eller låtit en dröm bli sann?
jag har frågat om han vill med, men han har lån.... och då kan man inte åka.
Hade vi åkt så hade vi hyrt ut lgh i andra hand.
Men men. Här sitter jag med en vilja och han en annan.. Det är så svårt.
Men återgår till nyår igen.
Trevligt folk, trevlig sprit, fina rakter. Jadå den var helt okej :)
Vi kysste in det nya året. Och dessutom vår nya månad.
MYS!



    

  

Fick en del pussar på nyår.
Det ser ut som mitt bröst är utanför men jag garanterar att det är det inte med tanke att vi satt i vuxnas sällskap där. Så då fick man ha koll på dem små.haha.
Jocke trodde även man skulle hälla i sig Champangen, vilket ledde till att han mådde så kasst dagen efter.
Har dock ett flertal bilder men orkar inte sitta och ladda upp dem.




visst var han fin? min älskling
men nyår var helt okej, förra nyåret hittade jag och älsklingen på bus i någons stuga.haha.
Detta året behövde vi inte ens busa och smyga haha ;)

Men det jag vill ha sagt, Gott Nytt År, hoppas ni håller era löften som ni givet er själva!
Lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0