.giftemål & maskerad

Såå
Det var ju giftemål i helgen. Våra lyckliga grannar gifte sig. Mysigt :)

Kvällen med giftemål och maskerad vad bra, jag hade skoj, jag dansade. Trots att jag var lite halvkrasslig.
Men jag hade skoj, vad mer kan jag säga. Skoj att träffa och se alla, god mat, kakor och tårtan :)
hihi.

Här kommer lite foto, bilder säger mer än tusen ord har jag hört.


Jag hjälpte henne att fixa känning och hennes hår. hon hade en fin ros i håret, men den syns inte nu :S
haha.
Snart gifta.


Gifta :D



Det nygifta paret får ris på sig. Hela Familjen!


älskling och jag innan vi begav oss till Svaneholms slott och se dem gifta sig.


jag fattar inte varför bilderna ändrar sig, så störigt. Har picasa. Någon som vet varför dem inte ändrar sig?
 Men ialla fall Agneta & Kon, vad tycker ni?



  



våra grannar :)







Alla var fint utklädda :)

Kommentarer
Postat av: naddie.

förmodligen för att du inte har en aning om att alla bilderna lägger sig i en exporterad mapp och inte i den vanliga mappen ;)

2009-01-07 @ 16:01:04
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Emma

Vadå, vill inte vara kvar? Du trivdes ju jättebra där. Jo, jag har mitt kvar, än så länge :/.

2009-01-07 @ 17:08:24
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ajdå! Men det är väl ändå bättre än den där skit-gården..?!

2009-01-07 @ 22:28:08
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0