.en liten utmaning

Utmaning!!
Jag har blivit utmanad av Reneé www.logaaan.blogg.se

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Sju sanningar om mig:
1, jag blir lätt irriterad (nuförtiden)
2, är bloggberoende
3, har gått till psykolog för min ångest
4, tömmer inte kattlådan själv
5, saknar mitt galna partyliv (ibland)
6, jag vet att jag ska vara tärna minst en gång i mitt liv :)
7, kan inte gå i högklackat.. (bryter mina ben och ser dö dum ut)

Jag utmanar:
Siss: www.zasa.blogg.se
Emmsi. www.emmajeppsson.blogg.se
Rebecca: www.littlefootprints.blogg.se
Linda: www.honkallaslinda.blogg.se
Josse: www.miloo.se/josse
Elin: vet inte om den är hemlig
Naddie: www.naddiegoespublic.blogg.se

 
Ciaaao så länge♥

Kommentarer
Postat av: Emma

6:an - Så det vet du ;). HAHA!

2009-01-28 @ 17:03:11
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg du har!

Har du haft en bra dag? Kramar Linn!

2009-01-28 @ 23:26:40
URL: http://olinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0