.mycket bättre idag

Vi hade det jättemysigt igår,
jag hade lagat mys middag till Jocke igår när han kom hem från jobb.
Sen myste vi och bestämde oss för att bada. ( vilket är mitt första bad tvåan i gymnasiet)
Vi tände ljus och sånt mysigt.
Så romantiskt mysigt har vi nog aldrig haft det innan.
Jag blev väldigt rastlös mot kvällen när vi såg på Idrottsgalan, det var intressant och skoj att se alla som hade lyckats.
Så jag plattade Jockes hår, hihi. Sen efter idrottsgalan gick vi ut och gick en runda, nyårslöftet vet ni :) thihi.

Så det är mycket bättre idag, pratat ut och sådant. Känns mycket bättre.





Jag älskar dig Joakim ♥


Kommentarer
Postat av: pernilla

Va skönt gumman=)<3

2009-01-20 @ 13:54:59
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0