.vad betyder egentligen en blogg för er?

En blogg e egentligen mer än en blogg.

Vad betyder er blogg för er?

Visst är det skönt att bara skriva ner allt vad man tycker och tänker. Om man är ovän med någon eller inte.
Hur dagen har varit.
När man känner att man verkligen är lycklig, vill man att andra ska veta?
Om fem år skriver man kanske inte lika mycket, men man har en "bok" att kolla tillbaka hur man mådde hur livet kändes då.

Jag älskar min blogg, jag kan skriva allt om hur jag mår långt där inne, till min största dröm.
Istället för att folk ska fråga så fort man e nere, vad är det. vad har nu hänt?
Läs min blogg. Förstå mig!
Jag har svårt att berätta om mina känslor rakt över till personen..


Är det bara jag som känner att en blogg är till för så mycket.

Man förstår andra, deras liv är inte perfekt men dem är på väg mot ett perfekt liv. eller så mår dem kasst och behöver hjälp upp mot ett bättre liv..
ja jag vet inte.
Man har kanske inte 170 kommentarer. Men man ser ju att man alltid har läsare...


ja jag satt då och tänkte på vad betyder egentligen en blogg..

för mig ser jag den som en hobby, en hobby som låter mig gråta, Skratta, hata, älska.

Låter mig vara den jag är! En person som lever ett liv, i sin egen gång. Som gör misstag, som älskar, som kämpar!




Jag kämpar, jag ska gå ner i vikt, bli en riktigt söt sessa. Och vara såå glad och pigg som jag var innan.
Jag ska kämpa♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Tina, du behöver absolu inte gå ner i vikt för att bli en söt sessa. För i mina ögon är du det redan ♥

2009-01-22 @ 22:26:22
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0