.bastu i vår lgh

hot hot hot, det är varmt ute. har varit på stranden idag med älskling och hans familj och släktingar. vi var en del iaf. men tre timmar räckte för mig, jag vågar inte bada i havet :P tycker usssch det är så kallt, eller så är jag bara gnällig.
Vi har även varit i sjöbo en vända, jocke vill gadda sig, men ikke nu till semestern sa jag. Och btw nu har jocke semester i två veckor. I´m happy :D nu ska vi faktiskt ägna oss åt varandra och hitta på en massa saker, då kan han inte skylla på tröttheten ;)

men nu ska jag snart ta en kalldusch eller ngt, ska köra till Systern sen och få min ögonbryn noppade, vilket verkligen behövs.

Inga planer för ikväll direkt, bråkar lite med Jocke om vad som vi ska hitta på ikväll. inget passar honom. drygt.
men jag sa till han att jag kunde ut och festa så kunde han städa, för det behövs verkligen här hemma men man har ingen lust till det, inte när det känns som en bastu här inne.Urk.

nepp nu får jag se till att göra något eller vila lite ;)


tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0