.dyka i bingen

nu sitter här en trött tina.

kom hem vid ett inatt, upp vid nio, tittade hus. frukost hos Jockes mormor&morfar, hjälpa dem i trädgården lite. Bege sig till jobb. jag och A körde och tittade på cross i Skivarp. sen körde jag hem och nu sitter jag här helt off.

ska snart dyka i bingen, väntar på min pojk ska komma hem, hoppas han kommer snart, har haft underbara dagar nu

om vår lilla tripp till Liseberg&Ullared skriver jag senare/imorgon men jag har ingen ork just nu.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur gick det med huset då? Var det fint? Puss

2009-07-09 @ 14:16:20
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Millan

Mm, Det bestämmdes ju i tisdags :(, hade ju varit skit kul om ni hade kunna följt med.. Men de är ju Dennis och ponta som planerat.. Så man kan ju räkna med att den är taskig!



var huset fint?? Ska ni bjuda på det?

2009-07-09 @ 17:01:19
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0