.Han blev beviljad :D

Jocke blev beviljad och får alltså ta lån till att köpa huset vi var och titta på :D

jocke vill ju väldigt gärna ha det, jättefint för dem pengarna, men har redan diskuterat att göra om köket, gillade inte färgen där :P dubbelgarage och sånt, så han kan få ha sin cross hemma.

vårt förhållande kanske inte alltid är på topp men vems är det?, men det är ju han jag vill vara med... även om han får man att gråta så får han ju mig till och le, känna mig lyckligt lottad...

när jag var på skånesdjurpark med jobb fick jag en lyckokänsla. jag och jocke, barn, hus, fast jobb, ut och resa.
och jag tror verkligen på oss två. men en sak jag själv gör för att göra mig lite ledsen, puttar undan mig från dansen och party. men det ska jag inte göra längre... :D

leendet är på läpparna och imorgon hoppas jag blir en underbar dag, kan inte skriva vad jag ska göra ifall att jocke läser. imorgon skriver jag det :D

lovar lägga in bilder från allt som händer, men det segar alldels för mkt och jag har inte riktigt tid.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

men varför ska bara jocke stå på huset? :S ska ni inte ta lån och äga det tillsammans? :S

2009-07-30 @ 22:46:42
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

konstiga saker? :S usch jag hade aldrig velat att bara robban skulle ta lån... då blir det ju bara hans hus :P



hade vi skaffat hus skulle det varit VÅRT tillsammans :)



2009-07-31 @ 11:56:52
Postat av: Renée

Givetvis kommer ju Martina köpa in sig i huset så fort hon får fast jobb!! Det kommer bli jätte bra Tina ska du se =)

2009-08-01 @ 18:13:13
Postat av: Millan

Grattis :D!



Hade skit kul på festen :D! Tack för en underbar kväll!

2009-08-01 @ 18:35:19
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0