.massa packande, vi ska till öland på söndag

jag hann inte uppdatera idag heller, sorry har verkligen varit en fullspäckad dag och ännu mer kommer framöver.
jag ska liksom med jocke på crosstävlling i helgen och på söndagkväll ska vi köra till Öland, för vi har bokat stuga där en hel vecka, hoppas det blir nice väder oxå :D ni kanske vet något roligt man kan hitta på, på öland, förutom djurparken där.. :D

imorgon blir det nog oxå extermt dålig uppdatering och förmodligen hela veckan framåt eftersom vi ska dit där.
men först ska jag jobba lite imorgon, fika med mamma, hämta saker hos pappa, en massa packning osv..
för ni vet, igår tänkte jag för första gången fan vi ska till öland på söndag, våra kläder osv måste tvättas. så får packa en det mesta imorgon till vår tripp till öland men på söndag har jag kanske kommit på allt jag behöver ha med mig, brukar ju glöma en del ;) haha.

får helt enkelt se om jag hinner slänga in ett snabbt inlägg imorgon, om inget annat.
Ha en superskön vecka :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo, precis... Man vi kan ju försöka pricka in en annan sak en annan gång :)



Jaså :( Fan vad tråkigt.. Det såg ju jätte fint ut på bild!!

2009-07-10 @ 14:50:06
URL: http://acamilla.blogg.se/
Postat av: Stenis

Haha, Mamma e på Öland just nu.. Verkar vara poppis :) Men hon sa att åk inte längre ner än till färjestaden.. Där fanns varken rastplatser eller toaletter.. Visst, ni kan ju åka ner till Långe Jan (fyren) Men de kostade 30 spänn per person och det var 197 trwppsteg eller nå sånt xD Haha..

2009-07-11 @ 09:58:03
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :/. Jodå, det går framåt :). Nu är det inte mycket kvar :P. Hehe.. Puss

2009-07-11 @ 22:40:36
Postat av: Linda

nu har jag ny desgin , så ska försöka komma igång :)

2009-07-12 @ 14:14:38
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0