.slänga mig i sängen, jobbedag imorgon

om man gått hela dagen och tror man ska ut och festa....

tills klockan är nio och man fortfarande inte fått tag i någon sprit, det man ordnar kan inte dem andra hämta... jag kunde själv inte hämta, var med siss i staffanstorp och därefter lämna jag av hon och Isabell i malmö, hemma vid halv elva möts av cross på tv och tre killar som sitter och glor, inte konstigt dem inte ville hämta spriten... vi grillade alla tsm innan men jag fattar inte varför dem inte satte in ngt i diskmaskinen, kom jag hem och gjorde det direkt. små saker blir väldigt lätt irriterande när man trodde man skulle ut och dansa...

förstår inte varför det ska vara så svårt och fråga om man vill med? först tagga till en till och festa sen hör man inte av dem på hela kvällen försen dem är iväg. kul, verkligen kul..

vilken misslyckad kväll, hade hellre stannat kvar i staffanstorp, där dem var trevliga och hade skoj..

här är inget jag är intresserad av, kan lika gärna gå och slänga mig i sängen, har ju ännu en jobbdag imorgoneftermiddag...

ni förstår varför jag är irriterad, eller det är bara jag som känner så?:S

Kommentarer
Postat av: Stenis

sv; Ja, synd man inte bor där nere.. då kunde man slängt ihop en grupp en gång i veckan eller 2 ;)

Ja, visst blev det?? =)



Jävla pågar..

2009-07-26 @ 13:37:50
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0