.sliten efter väldigt lugn dag på jobb

jag e nanning hela tiden, förstår inte varför jag känner mig konstant trött. Nyss hem kommen från jobb, lugnt och skönt var det, känns bara väldigt konstigt att där knappt är några hemma, idag har jag inte gjort alls mkt på jobb. förstår inte varför jag är sliten när där knappt är något och göra....
det är faktiskt jobbigt att inte ha något och göra, nån dag går väl an, men herregud inte flera dagar, men sen när alla är tillbaka så gnäller man och tänker att man itne får en lugn stund, det är väl typiskt :P

funderar på vad jag ska hitta på härnäst, laga en god romantisk middag kanske? hmm vem vet.
får se helt enkelt  vad som ska hittas på, men något är jag sugen på att göra idag, vi får helt enkelt se vad som händer.

Imorgon är jag ledig, såå skönt :D

tar hårt och sakna sin mammi eller, snart ligger jag likadant för jag e såå trött.hihi.


Sooo longeloves!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Det är alltid roligt att höra :).

2009-07-23 @ 21:08:45
Postat av: Emma

Det var jag som skrev det innan ;).

2009-07-23 @ 21:10:59
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0