.slöelördag,sexparty igår ;)

sitter här lite sliten...
har jobbat idag, gick mye bra, fick även en lapp på min bil om en kille var intresserad av mig osv, fick mobilnr osv, haha. Som jag skratta när jag såg det.haha.

igår var trevligt huset var jättefint och passar oss (tror jag), blev sexparty för min &jockes del efteråt nice nice, hittade massor jag skulle kunna tänka mig men struntade i det, kommer väl fler gånger ;), men sen drog jag hem för att försöka sova... gick mindre bra :(
så nu e jag lite trött, funderar på att vila och se vad som händer ikväll. är jättesugen på att kanske bara åka in till stan och göra det osäkert. men jag får se helt enkelt för nu ska jag bara slänga mig i soffan, känner mig verkligen slö.. en slöelördag :) måste bara berätta att jag fick en locktång av min underbara vän Emma, så nu kan jag locka mig igen, och så har jag köpt ny plattång, här e en som ska bli fin i håret ;)
vad tycker ni är snyggast, Lockar eller Platt?

vad ska ni hitta på denna lördag?


hoppas det blir bättre mellan oss älskling, för jag hatar våra bråk♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Du passar bäst i lockar Gumman!

2009-07-26 @ 01:01:07
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0