.träning med våra bästa år

Godmorron, lika varmt idag med, jisses asså. men ändå rätt härligt, om man inte jobbar, eller vad säger ni :D?
men solen ser inte ut att vara framme här direkt, typiskt. men tänkte ändå kasta mig ut på gräsmattan en liten stund sen, efter våra bästa år. sen i eftermiddag blir det jobb, och efter det kommer jag hem till en semesterfirare, Joakim.hihi.
Får väl se vad vi ska hitta på idag, ngt vill jag göra för vi e lediga hela helgen och även utan crossen, woho :D så jag hoppas det blir ngt kul eller mysigt.

har tränat lite här hemma nu, ska fortsätta nu med framför våra bästa, jag tycker bara det är helt olidligt att träna i denna värmen men jag vill ju bli av med alla mina kilo så ngt får man ju göra.

btw, jag bakade paj för första gången här hemma igår, då kommer smarthuvudet joakim på att nä jag äter inte paj, men lönt jag stod och gjorde en då, sitter ju inte och trycker i mig en paj alldels själv :( han kunde ju sagt det innan.gaaaah.
nu lite träning med våra bästa år.


Vad ska ni hitta på, på er semester?


Kommentarer
Postat av: johanna

snygg blogg:)

hela juli kommer jag att jobba sen får jag semester :D

hur är det med dig idag då? :)

2009-07-03 @ 11:44:49
URL: http://johannatillenius.blogg.se/
Postat av: Millan

Jag ska ju åka upp till Hälsingland iaf, och så kommer min syster ner en sväng. Hoppas på att mor och far oxå kommer ner.. Vad har ni för planer för sommaren då?

2009-07-03 @ 14:48:19
URL: http://acamilla.blogg.se/
Postat av: Millan

Ska ju iaf åka upp till hälsingland, sen kommer syster ner en sväng. Hoppas på att mor och far kommer en sväng med :)

Vad ska du göra hela sommaren då?!

2009-07-03 @ 14:49:33
URL: http://acamilla.blogg.se/
Postat av: Stenis

Muhaha.. Tack du ;) Nee, men The ring e ju en klassiker.. så den måste alla se .. Vare sig dom vill de eller ej! xzD

2009-07-03 @ 16:17:44
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0