.tur och fick gå tidigare

idag var dem urgulliga på jobb. hade lite/mega tur och fick gå tidigare, var helt onödigt att fyra pers skulle vara där. men vi hade trevligt dem timmarna jag var där :P

hemkommen,så blev vi bjudna på middag hos Jockes mamma, väldigt smarrigt, lite snack och sånt.
hem dammsuga därefter kom kusinen hit och så kom Anderas hit, vi gick ner och åt lite mjukglass, väldigt gott.

så nu sitter jag här, ska snart kasta mig i sängen, imorgon väntar en riktigt roligjobbedag hoppas jag :D

mer om det imorgonkväll, ska nämligen visa mamma huset som jocke vill ha, och därefter ska jag och hon grilla i husvagnen och snacka lite skit kanske :)


vi i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0