.färdigstädad vid två inatt en lördagnatt

godmorgon söndag.

idag har vi inga planer, funderar på att åka till Zoo i Dk, men våra planer kan lätt ändras, ser ut och bli regn och då är jag inte så intresserad av att åka dit. känns konstigt att vår sol inte är här och lyser på oss. Vi tänkte oss stranden inatt när jag var färdigstädad. vid två sen tog jag en kall dusch innan sängen så skönt.
Och visst vi säger att män inte gör mkt, men om jag säger nu får vi städa, svarar J: nej jag ska kolla filmen, så jag städa hela lgh medans han satt på häcken och glodde på film. inte konstigt att vi tycker dem sitter på häcken, har jag fel?
jag måste ha väldigt tråkigt och så eftersom jag städade en lördagnatt, vi båda var lediga men ändå så hände inget utan jag städade, inte konstigt att jag känner mig lonely när många vänner är ute och hittar på saker...

men vi får se vad denna söndagen erbjuder, kanske samma som resten av helgen. Inget!
btw i fredags såg jag en konsert med Michael Jackson, eller en hyllning till honom när han firade 30år som artist, sjukt bra många kändisar var med.  Det ska komma ikväll på tv igen, funderar på att kolla då igen, grymt bra. Man blir helt rörd faktiskt.

Vi hörs senare
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Millan

Helt rätt... Killar gör ingenting.. Tror de är för att de kan tänka sig att leva med lite skit.. Men när man lessnat på att städa själv så kommer de och klagar på att vi aldrig för någonting!! Bara ställer ifrån oss.. Men de är inte ett dugg bätte sj!

2009-07-05 @ 16:34:01
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0