.ICEAGE 3 RIKTIGT ROLIG

ligger här i sängen med laptopen i knäet, är lite halv sliten. Filmen igår var riktigt bra, skrattade en del. antingen har jag torr humor men jag gillade den iaf :)
åt gott på en uteservering i lund, sen begav vi oss till bion, jag tyckte det var mysigt iaf :)

Nu ligger jag här och funderar på att åka till stranden, men ändå känns det inte som solen e framme hela tiden, men det blåser iaf mer på stranden. Nepp jag ska nog bege mig ditåt. palla vara i lägenheten, är så irriterad på vår hyresvärd, han har höjt vår hyra med 300spänn, och varför det liksom. nepp jag blir så trött. och jag blir trött på allt.
Varför känns det alltid som man är mitt i mellan allting och som om man inte passar in?
nepp nu ska jag inte deppa ihop utan köra till stranden med mig själv och det känns som om det minsta lilla går fel idag så tänder jag till, har jag vaknat på fel sida.Hoppas jag somnar om senare och är lite gladare.


later babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0