.vad tror ni om Zumba?

Midda!
får man väl kanske säga, jag sov till halv tolv idag, jisses. men skönt var det. utvilad nu iallafall :D

igårkväll kom Linn hit här, vi snackade en massa och såg John Tucker Must Die, var en bra film :) och för första gången köpte jag naturgodis, det var riktigt gott ju :D hihi, synd att det är såå mkt dyrare än vanligt godis.

idag ska jag och älsklingen titta på ännu ett hus, det förra vi titta på var katastrof, men vi får se vad som händer. sen ikväll blir det antingen sexparty med baby, eller överraskings... :D får inte säga mer än ;)

och till något helt annat, har suttit och kolla på det Zumba, när man dansar och går ner i vikt, det hade jag absolut velat. verkar vara riktigt kul dessutom, eller vad tror ni?:D


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det var ju det jag sa! Jag tror att Zumba verkligen skulle passa dig Tinisen :).

2009-07-24 @ 17:51:22
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Stenis

haha, det där såg jag oxå för ett tag sen.. hade vatt kul att prova!

2009-07-25 @ 15:15:56
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0