.liseberg&ullared :D

Så  tänkte uppdatera om Liseberg och Ullared först :D
vi fick ju ett ryck att åka upp där, Jag,Jocke,Robin & Simon.

Vi hade riktigt roligt där, campade i husbussen, grillade lite, drack lite gott snacka och hade allmänt trevligt :)
inne på själva liseberg dagen efter så lurade dem upp mig i alla galna karuseller, vissa tycke jag var helt onödiga för dem verkade inte alls så roliga, inte så man körar i 20 min. medans dem åkte sådna karuseller så drog jag lotter osv, skit kul :D hihi.
men dagen där var jättemysigt, hade riktigt roligt där.

   
Simon,Robin,Jocke         Gekås :D
bilder från camping och det vi hittade på där :P
        

bilder inneifrån Liseberg och påväg hem :D
           
 
hade det väldigt mysigt och roligt där. många skratt och kittlade i magen gjorde det oxå massor av gångerna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad avundsjuk jag blir! Jag vill också hitta på något roligt :P. Hehe..



Ullared vill jag ju också till. Hmm.. VILL VILL VILL!



Snygg tröja du hade på dig på nån bild ;).

2009-07-21 @ 20:17:16
Postat av: Emma

Det var jag som skrev det innan ;).

2009-07-21 @ 20:19:21
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-22 @ 22:10:48
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0