.begravning för "snuda"

idag ska jag på begravning, alltid lika hemskt och fruktansvärt att gå dit.
men jag ska göra det, ska gå med Mamma & Anna därefter möter vi upp co.

kommer vara massvis med folk, kommer sakna honom, men han har det bättre där uppe. men nu kommer ingen mer kalla mig tinten, ev pappa men det är inte ofta.

Hälsa alla i himmeln vår älskade lilla snuda som vi kallar dig för, berätta för alla hur mycket jag saknar er och önskar jag kunde få en sista stund med er..

hoppas ni får en trevlig dag.
lovar att uppdatera vårt mys osv men inte just nu. Kanske senare, håll utkik :)

tycker verkligen om denna låten, har lagt upp den en gång innan men den funkar nog inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0