.hatar att vara utan datan

förlåt för min extrema dåliga uppdatering, men vi har som sagt ingen data, och ni anar inte hur jobbigt det är. Jag hatar att vara utan data.

Hur är allt med er då?
Här e det bra iallafall, jag har jobbat hela helgen och ska snart även dit igen.
Ifredags var det student, jag festade och drog ut, för min älskade vän Emmsi gjorde mig riktigt söt. vet inte när jag kände mig så självsäker sist. allt klaffade, nya snygga kläder, smycken, underbar vän som fixa mig, träffade massa roliga vänner där inne, bla Lina. riktigt kul och träffa dig igen :D
Emma och jag hade lite shoppingdag på Entré i fredags, jättemysigt. Hände lite galenskaper där.haha. Och jag kör bil så bra, och att svara i mobilen, gå ner i rulltrappa och hålla en massa kassar innebär oftast trilla ner, vilket jag nästan gjorde.haha. Lördagen jobbade sen drog jag på 20årsfest men jag var nykter.
Men i fredags hade jag rikitgt nice, drog ut,  Jocke drog ju till K-stad eftersom hans kompis skulle tävla där på lördagen och Jocke på söndagen. Så jag var ute utan honom, men jag hade superkul. Tack alla. Så jag var utan honom hela helgen, både nyittigt för oss men gud vad jag saknade honom.

fredagnatt när mankom hem och skulle lägga sig i sängen och inte kunde få av sitt armband så insåg man verkligen saknaden och allt det dära.
Ni kanske har sett det sex in the city klippet när Samantha saknar sin lilla Jerry, ungefär så kände jag mig, men ville inte ta i sönder mitt nya armband.

Men tyvärr kan jag inte lägga in några bilder, jag saknar min data.
Ska försöka uppdatera mer.

Min vecka kommer vara fullspäckad, jag älskar det.
Middag torsdagkväll med Jockes mormor & morfar
fredag, Jasse tar studenten och jag försöker ordna en fräckbil till henne, det går trögt men vi hoppas på det bästa. Efter jag inte har massvis med pengar och lägga på det.
Lördag:Lugn och städdag tror jag
Söndag: Lite kalas hemma hos mig, för jag fyller ju år på tisdag.

Änsålänge så ser det ut så här men nu ska jag strax bege mig till jobb.

Sköt om er!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, sjukt roligt hade vi! Och snygg blev du också ;). Hehe.. Fick du inte av dig armbandet? Hahaha! Jag hade ankrat fast det ;). Hehe.. Pyyyssssssssss

2009-06-09 @ 15:07:30
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: L I N A B R O B E R G

jätte roligt att träffa dej med gumman :D hhee.

jag har addat dej på msn iaf du kunde skicka blderna. Men vet inte om vi kommer vara online samtidigt så upptagen du är .. kvinna! :P hahahahaha



du kan skicka bilderna till min melj sen när du har tid :):) puss

2009-06-09 @ 18:02:35
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det heter DATOR, för i helvete.

2009-06-11 @ 05:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0