.dagen innan midsommar, jockes och min myskväll

har helt glömt att berätta att dagen innan midsommar hade jag och älsklingen  en myskväll eftersom jag skulle jobba hela midsommarhelgen så ville vi göra ngt för oss själv. Vi var först på Ikea, systemet, skopunkten. Sen körde vi till mormor och sven en runda därefter bestämde vi oss att ta mys tur med bussen. Hem och handlade lite godis och dricka. Sen begav vi oss med crossbussen till mossbystrand och hittade vårt egna mysställe :D sprang och i havet, eller bara jag kände på havet, jocke låg på filten hela kvällen, var nog där i två timmar bara låg och snacka och myste under stjärnorna, såå mysigt :en av våra mest romaniska kvällar, bara vi två, vid stranden, solnedgång stjärnor och så vi två :D


Min Snygging ;D

    


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Det kommer bild på den :)

2009-06-25 @ 18:47:12
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Emma

Jocke och filten - shit vad jag garvar! Hahaha! Han ser verkligen ut att frysa ;). Puss

2009-06-25 @ 21:16:09
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0