.vår ettårsdag i bilder<3

Jag har ju lovat länge att jag ska uppdatera, men jag uppdaterar bäst med bilder :)

Vår ettårs dag firade med att åka till Elysée, äta foundye och bara njuta av varandras sällskap och väldigt godmat. Därefter åkte vi till Västra hamnen och myste, så underbart. jag älskar verkligen denna mannen. Han är mitt liv, jag hatar massor av saker som jag kan tycka är fel osv, men jag försöker släppa det och se honom som den underbara mannen som han verkligen är. Jag älskar honom verkligen, därför kämpar jag, med allt för allt har en betydelse han är min betydelse, även hur ledsen jag än må bli så får han mig till att le lika ofta, åtminstonde nuförtiden.. Han är MIN, BARA MIN, UNDERBART♥


M I N  ÄLSKLING♥


jag sitter och njuter lite läsk.

 

pussss på dig på vår ettårsdag<3

    


Vi hade helt enkelt en underbar ettårsdag, vi hade allt vi behövde VARANDRA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0