.R.I.P Michael Jackson

kan ni fatta att legenden michael jackson är död?
så chockad jag blev när jag hörde det nu på morgonen, jisses vad sjukt.
Han har ju dock varit med en hela livet med sina låtar, och sina moves.
Och enligt mig var han den första svarta som blev vit.

Men han kommer leva vidare både här nere kommer musiken spelas och även där uppe där han är nu.

Du är och förblir en legend.
här är lite låtar som jag tycker om, jag gillar iförsig massor av hans låtar.
Jag tycker dels oxå att han har gjort en del av dansen, han har kommit på så många steg och alltid kört sin stil.
Han e en av dem vi nyss satt och sa att en konsert med honom hade varit svin bra
. Några veckor efter vi sa det händer detta, sjukt.



 
Jackson 5, så små dem var. Denna låten älskar jag den brukar jag lyssna ofta på ;)

Kommentarer
Postat av: L I N A B R O B E R G

sv: hehe jaa det är mysigt :D får komma och sola&bada här med mej någon dag ;)

2009-06-27 @ 14:19:55
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0