.Alexandras 20årsfest, öja

Så nu tänkte jag uppdatera min helg :)

Fredag:
Åkte till Bingsmarken och träffade Linn & Lotta, mkt snackande och solande, brände mig :( så har inte kunnat solat nu för jag brände halv huvudet, magen osv. jag som aldrig bränner mig.  Men vi snackade och solade, var trevligt eftersom jag knappt träffar dem. vilket är jättetråkigt. :( men det ska bli bättre hoppas jag.
 På kvällen grillar jag och baby. sen hämtar vi Anna och beger oss till K-stad, där hälsade vi på Jockes gamla arbetskamrat, som köpt hus och renoverat det, jättefint var det :) sen hem och dags för sängen.

Lördag:
åkte till stan och shoppade med min kära syster, vädligt trevligt hade vi. förutom att dem ville jag skulle köra upp i ett phus, som jag verkligen itne ville. blev så irriterad då, om jag säger nej så är det nej liksom. men ikke. men det gick sådär. men annars hade jag en supertrevlig dag.
På kvällen vid sex skulle vi vara hos Alexandra och fira hennes 20års fest, jag hade super trevligt :D vid tolv körde tony oss till öja, och där hade jag riktigt skoj oxå. Vad jag älskar att dansa, speciellt med min baby, så mysigt och sexigt på något vis, vet inte riktigt men känns iaf underbart. Denna kvällen var helt underbar, jocke var helt perfa, kallade mig sin älskade donna, och ja han betedde sig underbart dansade,myste underbart.♥
Fast när vi kom hem så däckade han på golvet och sen kom det upp, mindre trevligt och lilla jag skulle försöka lyfta livlösa jocke, humm, men efter lite prat hjälpte han till sen tog jag han till sängen med spannen brevid, själv kände jag mig jätteduktig eftersom jag och var på lyset men var ändå lilla flickan som hjälpte sin älskling i nöd.hihi.

Söndag:
Bakfulla, låg och myste. tog ut katterna i trädgården låg och myste,snacka och halv sov. Därefter hyrde vi en film hämtade varsin pizza och hade en underbar lugnkväll, båda var helt off.

bilder från helgen ;)


jag & födelsedagsgrisen Alexandra :)
     
tony&jocke                         lite folk                                 Lite dans :)                           en del av oss alla


tror hon hette Sara, Caroline & jag :)

min fina babyälskling♥
     
Carro&jag                          Tini&Carro             Älskling&jag                       Älskling&Brandberg      Kusinerna


Tequila rose sååå jäkla gott :D

dageneftermys i trädgråden:

Smokie och jag, det bästa är att ligga brevid mamma tycker han, hihi.

Darre låg lite längre bort i skuggan, mysigt det med.

Det var min helg i ord och bilder, hade kunnat fortsätta med detta hur länge som helst.

Hoppas ni gillade det :)

Kommentarer
Postat av: M i c k a

vilken liten sötnos du har där :D

2009-07-13 @ 18:23:31
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0