.kings of leon, use somebody



sitter och lyssnar på denna låten just nu, underbar!
Hade en mysig och trevligdag igår/iförrgår när jag fyllde år :D
tack allihopa för sms, presenter osv.

Kommer lägga ut och berätta allt jag fick men nu ska jag plocka undan här lite, sola, sen får jag besök ska bli så kul :D Jag får ju inte besök så ofta, men blondinerna kommer hit med deras barn, Me Like :D Alltså min syster, mina systerdöttar Klapp & hennes dotter, kulkul :D
Därefter blir det stan med baby♥


Uppdatering kommer. håll ut ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ca

2009-06-18 @ 14:11:32
Postat av: Anonym

Jodå det är bara bra. Hade du en bra födelsedag? Kram

2009-06-18 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0