.studenter 09 i bilder

Vi har ju även varit på studentfirande, vilket var väldigt trevligt det oxå. Jag kom även ut på dansäventyr ju.

Men bilderna kommer här, så Lina nu får du äntligen dem, sorry för att du fick dröja :P

Fiias student:


    
kvällen var rolig, slutade med att jag umgicks och fick ta taxi hem med Lina & co :)

Jasses Student :)


    
älsklingen och jag, vissa blev på kanelen direkt ;) förresten vad tyckte ni om min rosa klänning? söt va?
   

alla hade supertrevligt där, god mat/dricka sen begav vi oss hem till oss för att festa lite till, men när alla gått vid två tiden fick jag och älsklingen lite tid för oss själva, när vi var lite i gasen, vilket vi inte brukar vara tsm för nån av oss är alltid så trött och somnar, men ikke denna gången, hihi :D var trevliga studentfester jag/ vi var på ialla fall.
Grattis till alla er som tog studenten :D

Kommentarer
Postat av: Renée

ojojoj rullade ni runt i sängen, hahaha! ;)

2009-06-24 @ 16:35:00
Postat av: L I N A B R O B E R G

ahmen glöm :P haha

2009-06-27 @ 14:18:47
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0