.är sugen på att jobba

Äntligen fredag.
Vet faktiskt vad det är för skilland på fredag och vanliga dagar längre :/
Idag vet jag inte vad som händer, blir väl let´s dance som vanligt, sen vet man inte vad som händer.
Jocke har ju lovat mig att vi skulle festa denna helgen, får väl helt enkelt se hur det blir med det. Om det blir ngt eller inte, är inte så sugen på det om jag inte har kläder. och åka och shoppa själv är jag inte road av heller. Hmm svåra beslut eftersom jag kommer inte komma hem med ngt, har ju så svårt att bestämma själv. lyssnar alltid på dem andra som är med mig..
Helst hade jag faktiskt velat jobba hela helgen. kanske ska ringa Pj och säga att jag är intresserad av att jobba i helgen om ingen från mitt favvojobb ringer och säger att jag kan jobba. då hade jag blitt glader.hehe. Vill bara jobba hela tíden nu, då tänker man mindre på allt, är verkligen sugen på att jobba

Jag känner mig nere hela jäkla tiden, så jävla drygt är det. Magen, låren huvudet allt på mig blir bara större, det värsta är att jag kan inte sluta äta gott heller. jag tänker på godis och sånt morgon till kväll. Ska gå och köpa ett träningskort på hälsopunkten här i skurup när jag fått lite lön. så har jag något jag kan göra istället för att bara ligga här och tänka på hur gott det hade varit med ett Mjölkchoklad. är det någon annan än jag som har sådana problem med godissuget?
Ni kanske kan ge tips om hur man får bort sådana tankar.?

Nepp ska nog gå en runda nu och sola lite. Det behövs verkligen.

Vi hörs säkert ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska göra ett gravtest tina

2009-03-06 @ 20:11:52
Postat av: Rebecca

Sv: Lättare o få jobb :)

2009-03-06 @ 21:35:23
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Renée

Ha ha ha jaa jag var tvungen att lägga in den i min blogg, den låten e gjuten :)

2009-03-07 @ 00:20:42
Postat av: stenis

Jag har samma problem.. :/

2009-03-07 @ 14:33:09
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0