.dax för lyxfällan

Hejhopp.
Torsdag idag, igår och idag har jag jobbat. riktigt kul var det. speciellt på pensionärsträffen idag när vi sjöng och hade oss :)

Kanske kan hända vi blir av med coopen, både skönt och tråkigt.
Har inte hänt så mkt här, kollat vår lägenhet, fint städat men lukten avskyr jag. och eftersom jag är ledig en del så vill jag inte gå i den dära lukten,

Nu på kvällen har vi lekt/leker med fabian och sedan baka Jocke precis chockladbullar, nice :D Är så kul att se Jocke leka med fabian, hihi. Riktigt kul när dem får ut ljud från munnen, den går i varv nu när jocke leker med honom. tycker det är så kul att se, min älskling med bebisar.hihi.
Nä jag måste sluta äta, om jag så ska svälta mig, måste fan gå ner i vikt...

Nepp nu e det lyxfällan som gäller. Jag älskar verkligen det programet. Man ser hur man inte vill ha det. Man vill ju inte hamna i det programet. Javisst vill alla vara lyxlirare och leva glamuröst, men inte för att få en massa skulder. Vad tycker ni om programet?

Vi hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: Renée

Kul att du trivs hos oss :) Du verkar ju poppis med så de e bra!!! Hi hi hi!!! Vill du ha receptet på soppan???

2009-03-05 @ 23:00:25
Postat av: Pernilla

Hon som var med igår var ju verkligen bortskämd! shit asså!

2009-03-06 @ 07:26:20
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Stenis

Aaaaw, gud va kul att höra..! Jag kommer ner snart! Nee, de tror faktiskt inte jag heller.. Men de blir mycket värre när man inte kan..! :/

2009-03-06 @ 08:55:28
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0