.hjälpa till med husvagnen

Godmorrn  torsdagworld!
Solen tittar fram även idag, underbart! men den ser ut att försvinna ibland, det tycker jag inte alls om.
Nu på ska jag strax bege mig till apoteket och afm. behöver lite hjälpa med några papper som ska fyllas i.
Sen tänkte jag kanske åka till Hanna och hälsa på henne, men ser ut som Lina vill att jag ska med hon är i skurups city. aja vi får se vad som händer. Hade så svårt att sova inatt, vaknade vid tre, drygt. sen drömde jag mardrömmar som vanligt. när ska detta ta slut liksom?
Jag har bilen idag så ngt måste hända idag :) hihi.

Igår var jag faktiskt jättegullig mot herr Joakim, köpte  blommer till honom, ville visa lite uppskattning istället för att alltid bråka. Vi ska nog köpa ny bil :) en saab titta vi på igår. vi kommer ha samma i lån som vi har nu, bara att saaben är billigare i försäkring så kanske ikväll blir det en ny bil. woho. hihi.
Idag ska vi hjälpa mammsen med husvagnen. så vi ska sätta ner den idag och lite sånt smått och gott. vill att solen ska vara uppe då :) sen tänkte jag laga mat nu så vi bara kan värma den ikväll så slipper man stå ikväll och laga. lite smart va.

Nepp nu ska jag bege mig och gå lite. funderar på att köra till svaneholm och gå en sväng. måste ut och gå hela tiden. sen ska jag bänka mig framför våra bästa år, jisses vad bra det var igår. helsjukt.


Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0