.idag åker tvätten på kem

Goddag tisdag.

Idag vet jag inte vad som händer, dem städar i vår lgh och vi bor fortfarande hos Jockes mamma. Dem ska ta tvätten oxå, ska bli skönt att få tillbaka den hel och ren. och rökfri :)
Undrar bara vad vi ska ha på oss under tiden.hmm.
Skulle egentligen träffat emmsi en sväng men vi hoppade det. Jag måste ju vara i Skurup när dem ska lämna nyckln. drygt.
Sen har jag pratat med min Hanna idag, kanske utgång på lördag. Om jag har kläder och rätt humör. 80 tals på valla. Men men vi får se!

Nu får ni inte göra mig nervösa med min halsbränna jag har faktiskt stav. men det kanske inte är fel att kolla sig eller vad tycker ni?

Nepp nu ska jag se om jag kan hitta på ngt, är trött på att bara sitta och göra ingenting.Men man vill inte göra så mkt heller. tänk er att ni knappt har ngt smink och några snygga kläder att ha på er. Det ni har, har ni typ haft i en vecka. Ni skiftar mellan det och mjukis. Då ska ni tänka er att jag bara har stövlar. Så mjukis och stövlar e ingen snygg kombination enligt mig.hihi.,

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du ska kolla dig!

2009-03-03 @ 21:41:25
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0