.tågvärd passat mig kanske?

Onsdag:
inga planer idag förutom att eventuellt sätta ner mammas husvagn. men nu underdagen ser det tomt ut.
hmmm tråkigt.
Fick en sådan här tågkänsla igen, att det hade kanske varit något för mig.
Om jag nu får svar från tågen ska man då satsa på det?
får prata med Elin om det :)
tycker ju oxå om detta jobbet jag har nu, men på tåget tjänar man typ dubbelt upp ;)
Vilka svårigheter det blev...

har inte så mkt att göra nu, älsklingen plocka undan i måndags och vi har ingen dammsugare här för den har pappa lånat, men den börjar behövas här nu.hihi. och vi måste köpa en gadrob till, våra kläder ligger på golvet, i halvdanna säckar för vi vet inte vart vi ska ha plats till allt det :S detta e svårt..

det enda så glädjer mig idag just är att solen är framme och mina små kissemisar. får gå och hitta på ngt idag amf har inte öppet så :S men lite solning hade inte varit fel.



Vad händer idag för er? har ni några förslag på vad man kan göra?

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0