.tråkiga tisdag

Tisdag,
snart ska jag gå till Amf, prata lite se vad som händer typ.
Ingen toppen idag verkar det som, lite bråk just nu. tråkigt men sant.

Samtidigt som jag ska dit där så passar jag på att gå en runda oxå tror jag. man kanske får försöka köpa hem g-test, men får sån panik när jag väl e inne och ska handla. Så jag typ bara rusar ut ifrån affären. Drygt.
Jag har huvudvärk hela tiden det är så drygt! Vaknar med huvudvärk och somnar med huvudvärk.
Verkar bara bli en tråkig tisdag...
Ni har inga förslag på vad man kan hitta på en sån här dag?

nepp nu säger jag tjoohej från mig så hörs vi senare!



Kommentarer
Postat av: Emma

Men Tina du kan beställa G-test på Apotekets hemsida också, om du inte vill göra det i affären.

2009-03-10 @ 14:25:10
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara att handla.. det är inget konstigt=)

2009-03-10 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0