.Sommarfesten hos moster i vintern var lyckad

Fredagen var super trevlig, jobb gick undan och det gick bra.
Sen bytade jag om där, Christel hjälpte mig med blommorna i håret sen tyckte dem jag såg ut som en riktigt sommarflicka :)
Jag knallade hem till Yvonne där resten väntade, kom precis till den smarriga efterrätten, Mums!

Sen drack vi och festade till det, dansade lite även :) sen vid två skulle vi bege oss till Dennis Westberg fick tini för sig. men mitt i all röra på vägen dit så såg vi Matte, vilket jag blev väldigt glad över. Har inte sett honom på dem senaste två, tre månaderna :/ det slutade med att han körde oss hem. Både jag och jocke var slut och kände att det räckte för oss.
Så vi tre halv fyra var vi hemma, Skönt.



Visst blev älsklingen het i sin hatt och Skjorta ;)? Jag älskade det ;)






Grattis Kära Moster


Vad tyckte ni, såg jag ut som en sommarflicka?



Här börjar det dansas




Mamma älskade och dansa med Jocke







Älskar dessa två väldigt mycket, Jag, Anna & Jocke.


Galna...

Tack för en jättetrevligkväll Moster & Swansson, tyckte den blev väldigt lyckad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0