.Fira moster & Swanson med en Sommarfest mitt i vintern

Freeedag, woho.
Men jag gillar inte att det är fredagen den 13:onde.
Idag ser planerna ut såhär, duscha och fixa mig lite innan jobb halv tre.
Jobba från halv tre till halv nio ikväll:). Sen ska jag på sommarfest/kalaset ska bli trevligt :)
Asså hur har man håret på sommaren? hjälp mig!!!
Sen ska jag då fixa mig hemma hos mamma eller på jobb. sen går jag hem till moster.
Var längesedan vi gjorde något sånt här allihopa :) Givetvis tar jag med kameran,bäst att ladda den nu.

Imorgon ska jag på tjejmiddag ska bli riktigt skoj. men jag skriver mer om det imorgon. Nu behöver jag hjälp med sommarfrisyer, lockigt, plattat? osv.

Kvällens Outfit:
Svart tubtopklänning, med lila/rosa blommor på..
Svart bolero.
Strumpbyxor.

Det e svårt att hitta kläder när man inte har sina egna :/ hehe.

Och förresten så hatar jag verkligen hatar jag SNÖÖÖ! Kan den inte bara försvinna nu och våren och värmen kan komma. Var så fint väder igår när jag vakna och sen på kvällen kom snön, så irriterande.

Vi hörs ikväll eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Renée

blogggggga :)

2009-03-15 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0