.helgens uppdatering

Godmorgon tisdag.
Förlåt att jag inte uppdaterat, men söndagen var inte alls som planerat. Och igår jobbade så jag orkade inte hade ingen lust, var mest på mys humör hihi ;).

Lördagen hos Linn var jätte trevlig, hade väldans trevligt.
Fick även sen Ariella en liten stund när vi hämtade Naddie och Robban. Så söt :) vilken sessa.hihi.
Återgå till festen så var den mkt trevlig, Jocke som skulle vara nykter blev väldans full. Fick tillochmed gå ut och gå med honom. Stod och kräkte själv för att han skulle kräka och må bättre, är inte det snällt? jag fick liksom låtsas att jag mådde jätteilla och kräka för att jag tänkte att då tänker jocke att det e räligt så han oxå spydde, men ikke. Det kom väl lite senare på rundan vi fick gå.
Sen tog vi bussen in till stan för att dansa loss lite, vid halv ett var hon nog då. Väl inne i malmö blir det storgräl mellan mig och Herr Joakim. Den enda gången jag verkligen kände för att ut och dansa osv vill han att jag ska åka hem med honom för han mår dåligt. Jag visste liksom att han kommer åka och träna cross på söndagen fast han e bakfull, ska jag då bara vara hemma och vänta? Ahh nä någon måtta får där faktiskt vara. Så efter mkt bråk så fick han åka hem, jag stod och grät men in på slagt skulle jag. Och min älskade syster och co kom. Väldiga tur jag hade. Sen hade jag så grymt roligt med dem, så thanks girls :)
Linn och dem var tydligen oxå på slagt, men jag såg inte dem på hela kvällen. Märkligt.
Sen åkte jag med dem hem och jag sov hos mammi då, hihi.
Men tack alla för lördagen, förutom bråket hade jag jätteskoj.

Söndagen då låg jag och sov hos mammi, sen handlade jag frukost och vid fyra hämtade jocke mig. Så vi fick löst allt.

Och nu ska jag gå och äta lite frukost och fixa till mig lite  innan jobb, som jag nyss fick reda på att jag skulle göra. 
nu tycker jag det räcker med snöandet, väldigt irriterande är det att den kommer, eller e det bara jag som tycker det :/?

Lite bilder från lördagen ;)


Robban & Jocke

Naddie & födelsedagsgrisen Linn

Jag & Linnis

Lite folk :)

Jag & Annika

Jag & Älsklingen!

Vad händer för er denna tisdagen?
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linda

denna tisdag sitter jag hemma hos älsklingen:D så vill bara att han kommer hem:D

Som han typ gör om en timme kasnke:D själv?

2009-03-24 @ 11:58:16
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

jaa, jag tycker snön ska försvinna

2009-03-24 @ 13:31:17
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Zaza

Hej siss. Ja skoj hade vi lördags, skönt att man inte blev full men ett par bilder på slagt blev det.

Konstigt att vi fastnade så som vi dansa loss.

Tack själv gumman!!!

2009-03-24 @ 16:55:13
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Renée

Tack för kommentarerna. Det var jätte snällt att du jobbade för mig, hade inte orkat!

Känns fortfarande konstigt när jag tänker på att han inte finns mer. Men han har de som sagt bra där han är nu, nu slipper han lida. Ha det bra!

2009-03-25 @ 11:25:27
Postat av: Renée

Tack för kommentarerna, känns fortfarande konstigt när man tänker på att han inte finns mer. Men nu har han de bra, det e huvudsaken.

tack för du tog mitt pass på jobb, hade inte klarat jobba.



Vi ses!

Ha det bra!

Puss!

2009-03-25 @ 11:26:54
Postat av: Renée

hahaha trodde inte den första kommentaren kom med, men nu har du fått några av mig.. hehe

2009-03-25 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0