.ensam shopping


Lördag,
fick gå och shoppa alldels ensam idag, köpte en klänning, bh och stumpbyxor som håller inne mage,lår och gumpen lite. Ett par jeans och en skjorta till Jocke. Men till vilken nytta? Jag köpte i fall att vi skulle ut idag, men blir inget. Att komma på klockan åtta på kvällen att man vill dra ut, ne tyvärr så funkar inte jag. trodde jocke visste det. men ikke. jag måste liksom duscha, sminka mig fixa håret. förfest på tre pers. vill inte direkt gå ut med två killar, jag går ut för att dansa inte för att stå i baren. varför hoppades jag ens idag, vad trodde jag egentligen?

Ja ni kanske tycker amen för helvete ryck upp dig, visst. men jag kan inte, jag är nere konstant. Jag avskyr mig själv i min kropp, jag avskyr den människa jag är. Varför gav jag upp allt?
Visst har jag mina vänner, men när jag var jag ute senast? 25dec.....
Jag som älskade att dansa festa och vara så glad.
Nu: jag hatar mig själv, deprimerad och stooor.
Det är svårt att se ngt ljus ska jag berätta. Att vilja. Fick erbjudandet att gå på bio idag med två stycken, men det värsta är att jag känner mig så stor så jag vill inte visas med dem två, eftersom dem är väldigt smala och fina :) fick även erbjudandet att se melodifestivalen och spela wii. lät skoj. men nepp jocke skulle fan inte se melodifestivalen...

Jag har faktiskt ingen ork eller kämparglöd längre...
jag mår så jävla dåligt, och allt är mitt eget fel.....

Nepp jag tänker gå upp till lgh och fixa sängen där, tänker sova där inatt. Orkar inte vara ivägen och vill jag gråta så ska jag bara kunna göra det utan att tänka på att någon ser mig...

Jag har inte lust till ngt längre, jag gräver ett hål och det blir bara djupare.
Sin sak om jag hade varit gravid eller så, men jag är inget. 

Känner mig bara så ensam hela tiden...

Vi hörs, hoppas lördagkvällen för er blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lämna mig då om det e så jobbigt och vara med mig!!!

2009-03-07 @ 21:00:02
Postat av: Anonym

Ja tycker nästan jag med att du borde göra... Varför är du med någon om du inte trivs????

Det är meningen att personen du lever med ska göra dig lycklig.... Inte tvärtom

2009-03-07 @ 21:08:56
Postat av: Emma

tina du ska veta att att jag och emma tycker om er jätte mycke har glömt att säga det pussar på dig

2009-03-07 @ 23:18:47
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gumman, ta tag i saker och ting innan det är försent! Du mår ju uppenbarligen inte bra men du lär inte må bättre av att skriva om det här, gör något åt det istället! Vet att det kanske inte alltid är så lätt.. Men ska du bara ge upp? Du kan alltid ringa mig, träffa mig mm. Men har faktiskt kännt att det inte funnits nått direkt intresse ifrån din sida=( Du har sagt att du vill ses men inte mer än så. Älskar dig gumman! Försök nu fixa till ditt liv. Du kan inte leva med någon du inte trivs med bara för att det är praktiskt! Kram

2009-03-08 @ 07:30:03
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Renée

tina, tina! Blir ledsen av att läsa hur ledsen du är. Vet du vad? Varje dag är inte en rolig dag. Jag har med tråkigt flera dagar i veckan. Men jag väljer att ha det eftersom jag inte ringer till ngn eller drar hem till ngn. Ang. kärleken så vill jag inte blanda mig i det för det är inte min sak, men jag vill att du ska veta att när det kommer till kärlek är det aldrig lätt. Varken som singel eller som "upptagen" Man får kämpa med allt i livet. Konstigt att gud skapade oss för de.. Han kunde varit lite snällare och gjort alla människor smala och snygga och rika! Ha ha ha. Vi ses snart igen hoppas jag på jobbet, eller någonannastans. Och du, du har en familj som älskar dig!!!

2009-03-08 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0