.kräktes jag för pizzan?

Måndag, innebär ny vecka, nya tag.
Och idag vaknade jag glad. såå sjukt vet inte när jag gjorde det sist, så idag blir nog en bra dag vi hoppas på det :)

 Allt löste sig i lördags, jag kan känna mig olycklig men det är inte pågrund av Joakim utan pga att jag tappat min självdisiplin. Det är inte Joakims fel att jag gått upp alla dem dära kilona, det är väl mest det som trånar i mitt huvud. Och givetvis mitt arbetande.Joakim älskar jag så oehört mycket, fast det dalar så är det han jag vill leva med, upptäcka världen, köpa hus osv. Men jag har funderat och tänkt på länge hur jag ska lösa detta. Har ju inte känt någon motivation till ngt, allt var bara värdelöst kände jag. Men imorse när jag vakna kändes allt så mkt bättre.
Så nu ska jag verkligen ta tag i det.

Igår så var vi hemma i lgh och myste på dagen sen körde vi och bytade Jockes byxor. Handlade en tårta för Jockes morfar fyllde år. Så vi körde dit med tårtan men då hade Gun fixat kladdkaka så det blev kladdkaka istället. Det var bara vi fyra, himla mysigt och trevligt :) vi var där kanske vid halv sex och körde vi nio. Ingen av oss fyra visste att klockan bara hade sprungit iväg. Jag tog mig nån liten stänkare med Jockes morfar Lasse, jag tåler inte vin sa jag. Då hämtade han vodkan och sa denna tåler du.hehe. Så bara nån liten tog jag med honom, för att fira hans dag :)  Grattis Lasse!
Väl hemma vid halv tio blev det en nödlösning till middag pizza.
 Men jag tror ikke jag skulle ätit. Spydde två gånger igårkväll, skumt. Kräktes jag för pizzan eller jag undarar liksom varför. Iallafall så känns magen bättre idag. Huvudet det dunkar lite men det gjorde det igår oxå. Märkligt. Men igår var en vädligt trevlig dag, var det de bara för att det var Kvinnodagen, blev ni kvinnor uppvaktade igår :)?

Idag blir lugnt för mig, i med magen krånglar sig ibland och huvudet värker vill jag bara ta det lugnt. Ska ut och gå en runda har jag bestämt mig för.  Jag tror inte jag ska se så mkt av serierna längre. Nu när jag inte sett dem under helgen har jag inte drömt heller. tror ni det kan vara att jag drömmer mig in i serierna och drömmer att allt som händer i serierna händer med mina människor omkring mig?
Ska planera lite för imorgon tänkte jag, kolla hälsopunkten, prata med Arbetsförmedlingen osv. Måste kolla om jag hittar fler jobb :)

Nepp nog om mig nu så ska jag ta på mig kläder och gå ut en sväng om tror jag.

Och vännerna, jag älskar er!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Va bra att du tar tag i det gumman! Vad glad jag blir=)

2009-03-09 @ 14:46:37
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0