.Kanske en Mazda6?

Onsdag,
hmm dagen på jobb var jättetrevlig, även om vi inte gjorde så mkt vettigt, haha. Jag bakade pärlbollar MUMS! Reneé var allmänt förvirrad precis som jag, vi tänkte att vi skulle åka ut i skogen en sväng. Men vad tror ni händer då? Jo då börjar det regna. Usch så typiskt. Var så sugen på det, men det kommer väl fler gånger :)
Jobba imorgon kväll. Vet inte om jag ska åka med Jocke till mammi och vara i Svedala under dagen, klurigt.

Idag har vi handlat lite och kollat in Mazda6, riktigt snygg tycker jag faktiskt, är lite smått sugen på den ;) Svart eller vit?
vad tycker ni om den?






Vi shoppa även ett par byxor till Jocke på dressman, sådna chinos för 199, kanon tyckte jag. Även en liten hatt. Ni vet inför fredagen ;) Haha.

Nepp nu ska jag väl besluta mig om vad jag ska göra imorgon bitti, Jocke ligger redan och snarkar, kul halv tio på kvällen, min lilla sömntuta. Och en annan sak, mina Bebisar e hemma igen. Mammas sötnosar, ni e underbara mina kissemissar :)


fotot tog vi nästan precis när vi flyttat in Söta va? :)


Goodnight sweethearts!


Kommentarer
Postat av: Renée

haha ja det har varit en udda dag. men en trevlig sådan. hehe! Jag tycker vit e snygg men svart är nog lättast att underhålla... vit blir ju fortare smutsig.. hehe smart jag e va?!!??!!??!!

2009-03-11 @ 22:02:52
Postat av: Emma

Ni ska varken ha svart eller vit. Vit blir sååå skitig och svart också för den delen men också väääldigt varm på sommaren.

2009-03-12 @ 14:35:34
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0