.det var en supertrevlig tjejmiddag

Så lördagen vaknade vi lite halvbakis, tror mest att det var turkiskan som vi snapsade som gjorde det, annars drack jag liksom inte så mkt 6 cider kanske. Ja det blev säkert fler än man tror :p
Lite bakfulla som vi var låg vi och drog i sängen, till närmare elva tolv, jisses men skönt var det.
Sen skulle vi till apoteket och handla huvudvärkstabletter, då passade vi även på och handla baguetter för vi tänkte ta en runda i Svaneholm. Men när vi kom ut där var där as mycket folk, riktigt mycket folk så där var nog nån tillställning så vi körde in till Malmö och gick där en runda, sen var vi tvugna att bege oss hem eftersom jag skulle vara borta klockan sju så vi var hemma vid fyra halv fem. Då vila jag till fem sen duschen och fixa till mig innan jag skulle till Rocky.
Så när vi körde så insåg jag att jag glömt ciderna,
det var bara till att vända, sen begav vi oss igen till Rocky, mötte upp Jojo och Malin på Mcd i Staffanstorp.
Sen körde vi till Rocky, där det bjöds på jättegod smörgåstårta och jättetrevligt sällskap. Sen slog vi på tvn, tänkte vi kunde se melodifestivalen men ibland hörde man inte ens tvn för vi tjejer är verkligen bra på att snacka ;) haha.
Och angående melodifestivalen så tyckte jag att låten som vann, var helt okej. Hellre Malena än Snälla Snälla, men helst utav allt hade jag önskat att tingeling låten vann, så jäkla klockren den var. Man sitter ju och nynnar på den ju, tingeling tingeling, come on baby shake that thing. hihi. den var en höjdare.
Men återgå till tjejmiddagen tyckte jag allt var bra där, hade riktigt trevligt, var skoj att se alla :) Vi spelade vattenfallet och hade oss mot slutet, tror dem andra blev på lyset, hihi. Var verkligen jättekul och se alla, och stenis som hade kommit ner till Skåne :) Vid tolv fick jag bege mig hemåt.
Skulle lämna jocke i Skivarp vid halv nio, nio på Söndagmorgonen för han skulle hämta bussen och köra Cross. Sen körde jag och handlade frukost, somnade igen. Men körde hem till Anna sen en runda där även Klapp och Nicole var. Så vi tog en liten fika allihopa och snacka lite skiiit. Det e nog tjejer såå bra på att göra ;)
Därefter hem till Mammi en runda, trevligt.
Sen ringer jocke och säger han har trillat och skadat sig när han tränade cross, hmm. Sen kommer jag hem, då hade han börjat tvätta och plocka undan, allt som jag tänkte göra idag. Urgulligt, tack älskling. men sen såg jag att han knappt kunde gå så jag ordnade maten tände ljus och så hade vi myspys.

Och nu e det måndag och jag ligger fortfarande i sängen, skönt. hihi. Men magen krånglar en del, men idag får vi se vad som händer. Mina bebisar ligger här med mig.



Bilder från våra trevliga tjejmiddag :)
    

 
Vi spelade vattenfallet med kort på nakna män, vissa bara älskade att se dem nakna ;) haha.
Och jag vill gärna ha era foton från kvällen tjejer, den får vi göra om igen denna kvällen!

Vi hörs sen looovers!

Kommentarer
Postat av: Stenis

Hahahha.. xD Jävligt tjusiga bilder xD Tack för en underbar kväll! =)

2009-03-16 @ 22:49:22
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0