.bakning och våra bästa år

Min fredag:
Vakna vid nio, låg och drog mig till tio, kom på att jag ville baka. Sprang in på konsum och köpte det jag behövde till bakningen, hem. Slå på trean, våra bästa år :D Bakade även samtidgt.
Gjorde muffins med daim i, och försök till kladdkaka, men den blev inte så bra. Smeten blev alldels för tjock men alldels lagom i ugnen så den blev ändå kladdig :)
När jag bakat färdigt vid halv ett, körde jag och hämta moster här i Skurup, vi körde till Svedala, pratar även med Nathalie som är en liten hjälte idag:)  men kom på att hon skulle på babymassage osv. Jag och moster stannar i svedala i bilen, pratar om allt. Känndes riktigt skönt att någon förstod mig. Hennes son har nämligen oxå kört cross och hon tyckte mitt och jockes förhållande liknade Martins och Fridas förhållande lite grann. Men hoppas att det funkar bättre för oss iaf :)
Mötte mamma, och därefter fizzy och Emmsi ;D blev en massa snackande åtminstonde öfr mig och Emmsi, Love you!
Sen köpte jag kattmat och en katttransport så nu kan missarna följa med i sommar, till mammas husvagn och kanske till Emmsi, haha ;D Så bebisarna har fått för massor idag, mina små troll.

Nu är jag hemma här, kollar lite på hockyn men mest på den hemmalagade pizzan som precis blev färdig:D

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

btw, ska jobba imorgon och på söndag, hurra för helg, haha :D

Nepp nu ska jag mumsa i mig en god middag och mysa med min älskade sambo därefter, förmosligen kommer vi se på ishockyn så HEJA NU PÅ SVERIGE!!!!
Jag kan bli irriterad när det går dåligt för dem. Hoppas smirnoff icen lugnar ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA! Eller inte ;).

2009-05-08 @ 22:33:35
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0