.deppigatorsdagkväll

är det bara jag som känner mig ensam?

känner mig väldigt ensam, sambon sitter och glor/sover på/till hockyn och bryr sig inte ett dugg om mig...

förlåt mig men jag behöver uppmärksamhet!

annars har jag haft en bra dag både på jobb och utanför. Har bakat en massa på jobb, så nu har dem till fikat ;D
Har myst en del med Ariellaprinssesan och sett på Naddie&Robbans nya lgh, jättefin, verkligen :D
Vi ska förmodligen träffas imorgon med, tycker jag är väldans trevligt :D

Nepp nu ska jag fortsätta deppa, och undra varför jobb & cross alltid går före mig?
varför är det så svårt att visa uppskattning?
hur visar ni er uppskattning till någon?
jobb kan jag ju förstå, men varför aldrig komma hem jätteglad och krama om en och säga man är det bästa i hans liv?

Ser jag för mkt på serier eller detta kan hända i verkligheten?

HEJA SVERIGE FÖRRESTEN :p!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inget så.. Kan berätta när vi träffas. Puss

2009-05-07 @ 22:14:30
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0