.jag missade ystadcrusingen :(

Godmorgon måndag.
är lite sliten efter helgen, har ju jobbat. Fast har inte gjort något vettigt där i heller. haha. Men skönt med pengarna iaf.
Det mest tråkiga var att jag missade ystadcrusingen för första gången på typ tre år. :( Ännu irriterad var man för att när jag jobbade så passa herr Nander på att åka dit.
Men jag orkade inte fixa till mig vid åtta och ta tåget vid halv tio. då hade det ändå börjat ta slut, för jag mötte en gubbe vid preem vid nio och han hade kört färdigt där ialla fall. och det var fler som hade gjort det sa han.
Istället efter lite gråt osv så körde jag och mina bebisar ner till mamma i husvagnen. pratade om allt möjligt. och det var första gången bebisarna åkte transportbur, väldigt duktiga, Darre bara la sig ner, men Smokie stod och vråla hela tiden. Duktiga för att vara första gången. hihi.Det kommer att komma foto på kissemissarna när vi var hos mammsen i husvagnen, dem kommer inte just nu bara.

idag är det måndag, har inga direkt planer under herla veckan. Kanske blir en tripp till ystad med Jockes mamma,mormor och lilla fabian idag, får se hur jag känner mig. Huvudet bara dunkar :S
Men nu ska jag ringa på ännu ett jobb. hade inte varit fel att ha två jobb ;)

Och nu har jag även sagt till Jocke att om inte han skärper sig lite så kommer jag inte orka i slut ändan. Så nu får vi hoppas på resultat.

Vad har ni för planer idag? har ni ideér om vad man kan göra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0