.förslag på hobbeys?

jag vann veckans blogg, thank you :D

känns lite bättre idag, jag vet inte varför men det kan nog vara för jag pratat med en del om detta, tack allihopa :D
har jobbat idag, jag kan säga er att gud vad jag tycker om arbetskameraterna där nere, himla kära allihopa, känns faktiskt bra där nere.hihi.
Nu sitter jag hemma hos mammsen, väntar på pojkvännen ska komma och hämta mig. Eller som han skrev:
Pappa kommer och hämtar dig älskling. haha.

Nästa vecka, så har jag bestämt lite för mig själv, jag måste sätta upp mål osv. Att jag har något och se framemot och ngt jag måste kämpa med. Hitta en hobby.
Så hjälp mig med tips med olika hobbeys.
ridning,träning, dansa, ja ge mig tips på vart det ligger, vad det kostar osv, skriv annars bara ner om ni vet ngt skoj. :)

jag gillar ju egentligen det mesta, ska bara få tummarna ur arslet och göra det oxå.

nepp nu ska jag inte skriva här så mkt mer, tycker vädert ser förjävligt ut, jag vill ha SOL, SOL OCH ÄNNU MER SOL. Men nu åskar det :(
Så skönt det hade varit.

Och när det gäller Jocke så vill jag satsa, jag vill inte ha ett år med honom och sen bara skita i honom. det vi har betyder massor för mig, även för honom. Så jag lyssnar på Reneé och Linn. Det hjälper inte alltid med den snabba utvägen. Jag kämpar inte i onödan, tro mig, han är MIN prins, han vet inte bara hur han ska tackla allt. för första gången i sitt liv har han en svacka inom crossen, jag såg på honom igår hur hårt det tar på honom. Inte ska jag lämna han för att han försöker bli bättre och måste vara där ute, vi får bara hitta en lösning på hur vi ska lösa allt. Han behöver mig nu, såklart ska jag finnas där för honom.♥
Älskar dig babyboy♥

Från och med idag, så ska jag bli en bättre människa, bättre vän & bättre flickvän.
Jag ska inte gömma mig, jag tror att mina vänner älskar mig precis lika mkt nu som när jag vägde mindre.
Tänker skriva mina bra saker jag gör ,För skrivas av är nog det bästa som finns, mår mkt bättre efteråt.
Vad tycker ni man kan göra så man blir en bättre människa osv?


Baby & jag Öland förra året. Ser vi inte ut som små barn :P?



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillade det sista du skrev Tina! Peppa dig själv!



Tänker man postivit så blir allt annat, det mesta i alla fall, också positivt. Jag vet förr, då kunde jag gå och må dåligt för andra människor och småsaker. Men nu tänker jag om. Ingen ska få mig att gå runt och må dåligt. Jag tänker på mig själv och mina nära och kära. Passar det inte andra så SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I DET! Man måste tänka på sig själv, inte gå runt och må dåligt!



Som sagt du måste peppa dig själv Tina! Vi andra kan inte få dig att må bra sålänge du själv inte "vill" må bra.



Men en hobby låter skit bra! Varför inte börja rida igen? Du älskar ju det! Börja leta Tina!



Älskar dig Gumman!

Puss

2009-05-28 @ 19:44:44
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: L I N A B R O B E R G

okej vad bra :) hehe jag bor kvar i svedala :D haha min pojkvän bor väl mer eller mindre här :P haha.. sj då?

2009-05-29 @ 15:04:26
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Lilla gumman, jag tror alla tycker om dig även om du själv tycker att du har gått upp i vikt eller inte. Det är din inre. Vad jag tycker gör en människa bättre, om man behöver bättra sig, är att lyssna på vad andra. Anledningen till Freddes och mina "bråk" är att jag alltid blir sur och säger inget. Låtsas som inget hänt. Men om jag tänker det andra hållet, jag hade blivit vansinig om han gjort det mot mig. Så jag försöker verkligen att berätta och inte bli sur så himla lätt..



Du kan ju alltid kanske gå tillbaka till basketen. Har inte ystad ngt lag? Eller svedala? Den är ju inte så dyr heller. Kommer inte ihåg men var det typ inte max 1000 kr per säsong? Eller är jag helt ute och cyklar!?



Vi hörs vännen! Puss och kram mitt bruna jag :D

2009-06-06 @ 17:48:25
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0