.det lutar nog åt crosshelg, fast jag är grymt sugen på party

godmorgon fredag,
vaknade vid kvart i sex, körde Jocke till jobbet i lund och nu sitter man här mätt efter en frukost som bestod av baguette och en risifrutti, smarrigt. var väldans gott faktiskt. Solen lyser in genom köksfönstert och det verkar bli en underbar dag.

själv har jag fortfarande ångest. Även om alla kommentarerna lutade åt party!
Men jag kan känna att det blir alldels för mkt ensamhet och det skönaste av allt är att komma ifrån lgh. jag är ju ändå här nästan varje dag. Och jag är sugen på party, men jag känner mig själv så väl att när det är dax till kritan kommer jag få ångest över att inga kläder passar mig, att ser jag tjock och stor ut i allt. Då kommer jag kanske kärra ner mig i det. Ni anar inte vilken ångest jag har. Jag tror det lutar åt att åka med Jocke, för att komma härifrån här skönt, inte bara för dagen utan för en helhelg.
Jag känner om jag ska vara på topp som jag var innan måste jag måste jag gå ner i vikt, jag känner mig instängd för jag skäms över mig själv och kroppen som har blivit, allt större och större. Då skäms jag lätt om jag ksa gå på fest, minsta lilla någon säger något dumt så kan jag börja asböla är så grymt känslig nu. Jocke sa att bussen var i sönder igårkväll. jag börja asböla, men det är ju inget han kan hjälpa men ändå. Och ser nu folk att jag har gått upp i vikt och frågar mig det, då kanske jag börjar böla igen, på en fest. Nepp jag tror jag håller mig undan för festerna tills jag gått ner lite, jag är ju ute och springer då och då, ute och går. men ändå :S.

Förlåt att det blir så mkt deppande i bloggen. Har varit väldigt kul med kommentarer, fortsätt så det gillar jag ;)

Frågan är nu? vad ska jag göra i helgen? frågan är vad som kommer kännas bäst för mig, och när jocke tävlar så kör han kanske två timmar utav 8 så han har tid med mig då :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gumman om du vill gå ner i vikt så gärna så tror jag det går! Du måste bara verkligen börja tänka på vad du stoppar i dig och vara stenhård emot dig själv! Bara av att dennis slutade äta godis och dricka läsk så har han gått ner tio kilo, det e mkt! Sen måste man j uhelt klart röra på sig en del oxå. Men jag tror du fixar det gumman! Du vill ju så gärna, varför skulle det då inte gå?

2009-05-15 @ 09:24:20
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ne han äter inget alls! Och dricker ingen läsk, jo nån cider på helgen ibland mn det är ju ite läsk;) Ja du får prata med dom och hoppas att dom kan ge dig tips=)

2009-05-15 @ 10:04:38
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0