.ge mig tips om hur man går i högklackat

kan någon ge mig tips,
jag ser ofta folk som går i högklackade skor. jag tycker oftast det är jättesnyggt och att man ser bättre ut på ngt konstigt vis tycker jag det.

men som jag som inte kan gå i högklackat? jag får så grymt ont i fötterna och har så svårt att hålla balansen :S det ser mest konstigt ut när jag går. haha.

Har ni några tips om hur man kan lära sig gå eller har ni tips om bra skor för sånt här.?




asså jag tycker det är riktigt snyggt med högklackat, varför kan jag inte gå i det :(


Kommentarer
Postat av: emily

hehe jag går alltid i högklackat. Love it! Men jag tror det är bra att börja med en liiiten klack och sen arbeta sig uppåt. Jag har skor på över 15 cm, och det är klart att det känns! Så börja smått! Sen tänk på att vad du än gör sätt i hälen FÖRST. Det är lag på att man inte får knäa i högklackat :P

2009-05-13 @ 12:19:02
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag tror man får träna på det faktiskt=P

2009-05-13 @ 16:18:35
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Emma

Tina, det är skillnad på högklackat och högklackat. Du vet att jag också har supersvårt för högklackat. Men nu sist köpte jag ett par med kilklack, och det var sååå mycket lättare och skönare att gå i :).

2009-05-13 @ 17:22:52
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är helt och hållet en vannesak, testa att gå hemma i det några ggr, sen ska du se att det går. :) Och det är bara du som tycker det ser roligt ut ingen annan. men det är bara som sagt för du själv inte är van att se dig i det :P Lycka till

2009-05-13 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0