.in i duschen därefter jobb


Goddagens,
idag ser vädret ut att bli fint och varmt men jag undrar om ögat ljuger lite för mig. Tycker ändå det ser ut att blåsa en del där ute. Aja man får väl se sen helt enkelt.hihi.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och fixa mig. Ska vara på jobb vid fyra. Jobbar till 20,30 ikväll. Nice :)

filmen igår var bra och jag hade sett den innan :P asså ni anar inte hur jobbigt det är att vara 20 och senil. Jag glömmer nästan allt, sjukt drygt :/ haha.
Och något annat som gör mig trött/förvirrad är dem hära drömmarna, jag blir så fruktansvärt trött på dem, jag drömmer nästan alltid. Och har inte en aning om varför :S jag vaknar liksom helt slut på morgonen. Ni vet inte varför man drömmer så mkt?

hoppas ni får en trevlig tisdag :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linda

han kör i Hörby:D haha tror jag:D

nej, min pojkvän kör inte, han körde innan, men cross e dyrt & när hans föräldrar sära på varandra, så ville inte hans pappa betala de:O

men min pojkvän ska köra på lördag, bara sån träning:) så ska iaf kolla då:D

2009-05-19 @ 12:09:08
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

jaa, de e synd om han:(

för han levde verkligen för crossen liksom .. men nu går de inte , men hans pappa fixa hans egna cross & låter han köra på lördag :)

så de e ändå skoj:)

vi kasnke kan snacka på msn:)

adda , lajjnnda[email protected] :D

2009-05-19 @ 13:12:36
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0